Harry Potter

Opis forum


#1 2010-03-21 16:29:31

Normaidian

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-08
Posty: 81
Punktów :   

Magiczne Przedmioty

Ain Eingarp – magiczne zwierciadło, które ukazywało najskrytsze i największe pragnienie osoby w nie patrzącej. Jak głosił napis na ramie: AININGARPA CRES OGEWT ELA ZRAWT ĄWT EIN MAJIBDO , czyli czytane wspak: Odbijam nie twą twarz ale twego serca pragnienia



Czara Ognia-Nie wiadomo, kiedy Czara została stworzona. Zapalała się raz na 5 lat, aby wyłonić członków Turnieju Trójmagicznego, po jednym z każdej akademii (Hogwart, Beauxbatons, Durmstrang). Osoby pragnące wziąć w nim udział w turnieju wrzucały do Czary arkusze pergaminu ze swoimi danymi, a w odpowiednim czasie Czara wyrzucała pergamin zawodnika, który był najbardziej godzien reprezentowania swojej uczelni. Gdy wyłonieni zostali wszyscy kandydaci, Czara wygasała, aby ponownie zapłonąć za 5 lat.



Czekoladowe żaby– Rodzaj słodyczy. Zawierają karty ze znanymi czarodziejami. Cena jednej paczki w Miodowym Królestwie wynosi 2 sykle.
http://img.national-geographic.pl/images/1001/pics/amphibian_30_714_2056876119.jpg



Diadem Roweny Ravenclaw - według legendy był to diadem należący kiedyś do Roweny Ravenclaw. Diadem dawał mądrość temu, kto go nosił. Były na nim wygrawerowane słowa Kto ma olej w głowie, temu dość po słowie.
http://1.bp.blogspot.com/_aqGwKLWZ0xs/SJlUFTM0hcI/AAAAAAAAAO4/0oGS4Wr2P7E/s320/royals_romanov_field_diadem.jpg



Fasolki wszystkich smaków Bertiego Botta-Zostały wymyślone przez czarodzieja – Bertiego Botta (przez co nazwano je jego nazwiskiem) i znane były z tego, że mogły mieć dowolny smak. Cena jednej paczki Fasolek Wszystkich Smaków w Miodowym Królestwie wynosi 1 sykl i 2 knuty.
http://www.flog.pl/media/foto/agg15_c12ace1af23b61837e84c689f9398cd0.jpg



Ford Anglia – magicznie udoskonalony stary Ford Anglia, jest tylko jeden taki samochód. Samochód potrafił latać, a zabezpieczony tzw. dopalaczem niewidzialności był niewidzialny (żeby mugole nie mogli go zobaczyć). Dodatkowo wnętrze samochodu zostało tak zaczarowane, by bez problemu zmieściła się w nim cała rodzina, wraz z bagażem.
http://www.ridelust.com/wp-content/uploads/ford_anglia_1966.jpg



Kapelusz obronny -Zaklęcie skierowane przeciwko osobie, która nosi kapelusz obronny odbijało się i trafiało w tego, kto je rzucił. Ministerstwo Magii zakupiło 500 sztuk tego wynalazku. Po transakcji, stworzono całą Serię Tarczy: peleryny obronne, rękawiczki obronne itp.



Dwukierunkowe lusterko - przedmiot służący do komunikacji, należało stojąc przed nim wypowiedzieć imię konkretnej osoby i wtedy zamiast jak zwykle odbijać obraz, lusterka pokazać miały rozmówcę.



Mapa Huncwotów–Ukazywała wszystkie komnaty i tajemne przejścia na terenie Hogwartu  oraz przyległych do niego terenów, a także osoby tam się znajdujące. Wyjątkiem były Pokój Życzeń i komnata, w której stało lustro Ain Eingarp. Mapa była oczywiście wielką tajemnicą, osoba niezorientowana mogła uznać ją za zwykły kawałek pergaminu. Aby ją odczytać, należało stuknąć weń różdżką i powiedzieć: Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego!, po czym mapa odkrywała swoje sekrety. Aby wyczyścić mapę, ponownie należało stuknąć w nią różdżką i powiedzieć: Koniec psot!
http://chce.to/content/celius/big.31451.A3AB98AD-B8DF-434E-9E38-06DEDFEC879E.jpg



Medalion Salazara Slytherina - według legendy był to medalion należący kiedyś do Salazara Slytherina.
http://republika.pl/blog_qg_1051402/2121341/tr/medalion.jpg




Miecz Godryka Gryffindora - według legendy, miecz należący niegdyś do jednego założycieli Hogwartu - Godryka Gryffindora, mający moc wchłaniania substancji, które mogą go wzmocnić. Legenda głosiła, że jedynie prawdziwy Gryfon może wyciągnąć miecz z Tiary Przydziału.



Motocykl Syriusza - motocykl, który mógł przemieszczać się, unosząc się w powietrzu.



Myślodsiewnia to magiczny przedmiot. Myślodsiewnia to płytka, kamienna misa z wyrzeźbionymi na krawędziach runami i innymi symbolami, wypełniona świetlistą, białosrebrną substancją. Służyła do odsiewania nadmiaru myśli z umysłu. Strząśnięte do myślodsiewni myśli badało się w dowolnym czasie. Istniały dwa sposoby umieszczania w niej myśli. Jednym sposobem było przyłożenie jednego końca różdżki do głowy - powyżej skroni, drugiego zaś do substancji w misie i przesłania myśli do myślodsiewni. Drugim sposobem było umieszczenie myśli w buteleczce. Myśli zamknięte w buteleczce wystarczyło wlać do misy. Za pomocą myślodsiewni można było także badać cudze myśli, po ich uprzedniemu zdobyciu.
http://www.smichogwart.pl/uploads/sklepy/przedmioty/myslodsiewnia.bmp



Peleryna-Niewidka - srebrny płaszcz, po założeniu którego człowiek stał się niewidzialny. Peleryny-niewidki były robione z włosów demimozów - bardzo rzadkiego magicznego zwierzęcia, które w obliczu zagrożenia stawało się niewidzialne.



Peruwiański Proszek Natychmiastowej Ciemności –Substancja powodowała powstanie nieprzeniknionej ciemności. Kupić ją można było w sklepie braci Weasleyów. Zaklęcia takie jak Lumos lub Incendio nie umożliwiały oświetlenia tej ciemności.



Czarka Helgi Hufflepuff - według legendy była to złota czarka z wygrawerowanym borsukiem - symbolem Hufflepuffu.



Przypominajka to szklana kulka, która wyglądała jakby ktoś ją napełnił białym dymem. Trzeba było ją chwilę trzymać mocno i jeśli zmieniła by kolor na szkarłatny, znaczyło to, że o czymś się zapomniało.



Świstoklik – dowolny przedmiot, który przenosił ludzi w określone miejsce. Wyglądał jak śmieć, aby nie wzbudzał podejrzeń mugoli. Aby rzecz stała się świstoklikiem należało rzucić na nie zaklęcie Portus. Na świstoklik trzeba było mieć licencję od Ministerstwa Magii.



Tiara Przydziału zaczarowana tiara (kapelusz) należąca niegdyś do Godryka Gryffindora. Tchnął w nią, tak jak jego przyjaciele - założyciele Hogwartu, cząstkę swoich wartości by nie umarły. Tym samym wiedziała na jakich zasadach rozdzielać nowych uczniów do odpowiednich domów. Na początku ceremonii Tiara śpiewała swoją piosenkę, w każdym roku inną. Później uczniowie w kolejności alfabetycznej nakładali Tiarę na głowę, a ona poznawała natychmiast ich charakter, intelekt i ambicje. Na tej podstawie każdy trafiał do tego domu, gdzie najlepiej pasował. Tiara zazwyczaj nie miała większych wątpliwości co do wyboru.



Wygaszacz światła - przedmiot służący do wyłączania wszelkich nienaturalnych źródeł światła, np. latarni, lamp.



Zegarek Dubledore'a - złoty zegarek, który miał 12 wskazówek, ale nie miał cyfr. Po jego tarczy krążyły małe planety.



Zegar-magiczny zegar, pozwalający na kontrolę poczynań poszczególnych członków jej rodziny. To zaczarowane urządzenie nie pokazywało godziny. Na tarczy, w miejscach, gdzie powinny być cyferki, znajdowały się napisy, takie jak: podróż, szkoła, praca, śmiertelne zagrożenie, itp. Wskazówki też różniły się od tych w mugolskich zegarach. Przede wszystkim było ich tyle ile członków rodziny , każda z imieniem jednego członka rodziny. Czar rzucony na zegar polegał na tym, że jeżeli np. jedno z dzieci było w szkole, to wskazówka z jego imieniem przesuwała się nad napis "szkoła". W ten sposób pani domu zawsze wiedziała co się działo z jej najbliższymi.



Zmieniacz czasu- Przedmiot dzięki któremu można zmieniać czas (np. cofać)Osoby korzystające z tego urządzenia musiały uważać, by po cofnięciu się w czasie nie natknąć się na samych siebie.


Imię: Alastar

Nazwisko:  Moody

Wiek:  40

Pieniądze:  50 000 galeonów

Informacje biograficzne

Płeć    
Mężczyzna

Kolor oczu    
czarne

Kolor włosów    
Siwe

Status krwi    
czysta

Pseudonim    
Szalonooki

Zawód    
Auror

Przynależność    
Zakon Feniksa

Wygląd: 
http://siodmy-rok-plus-dalsze-losy-harryyego-pottera.blog4u.pl/upload/alastor_ojoloco_moody.jpg

Wyposażenie: Peleryna niewidka; mapa huncfotów; Peruwiański Proszek Natychmiastowej Ciemności; Zmieniacz czasu; Forda Anglie w kryjówce głównej Zakonu Feniksa

Zwierzęta: Testral; Sowa śnieżna; Szczur

Różdżka:  Hikora i włos testrala, 20 cala, sztywna.

Wygląd Patronusa: Tygrys albinos

Czary:  Wszystkie w szczególności obronne

Umiejętności szczególne:  Mogę widzieć prze ściany oraz tył swojej głowy. Dzięki czarodziejskiemu oku widze pelerynki niewidki. Jako auror opanował szybkie rzucanie zaklęć i uroków.

Pkt Statusu: 
Szybkość rzucania czarów: 200
Wytwarzanie eliksirów: 50
Latanie na miotle: 75
Siła zaklęcia:200

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wszystkogtasa.pun.pl www.gamermania.pun.pl www.raiders-l2.pun.pl www.sn.pun.pl www.gsmdevils.pun.pl